Oblikovalki Jana Mršnik in Vesna Štih sta na 22. bienalu industrijskega oblikovanja prejeli nagrado Dobra zasnova BIO … »
Društvo oblikovalcev Slovenije predstavlja aktualno knjižno delo člana, mag. Saša Urukala, z naslovom Odločitev za odgovornost / o oblikovalski etiki in oglaševanju … »
V ponedeljek, 9. avgusta 2010, je v osrednjem atriju Mestne hiše odprla svoja vrata razstava »Celostna grafična podoba ljubljanskega športa« … »
Nina Zidanič, članica Društva oblikovalcev Slovenije, se na Ljubljanskem gradu predstavlja z razstavo Akcent v prostoru … »
Oblikovalski studio Ardi d.o.o. razstavlja v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije … »
Mestna občina Ljubljana je pred kratkim razpisala natečaj za oblikovanje klopi na območju Mestne občine Ljubljana. … »
V galerijskih prostorih Alzaškega tekstilnega muzeja v Husseren-Wesserlingu v Franciji bo od 15. maja do 5. septembra 2010 na ogled razstava z naslovom Moč niti … »
Uspešno zaključeni natečaj za novo ljubljansko klop v organizaciji Mestne občine Ljubljana in Društva oblikovalcev Slovenije lahko vsekakor pozdravimo. … »
Sporočamo, da je slovenski studio za vizualne komunikacije IlovarStritar na prestižnem mednarodnem oblikovalskem tekmovanju Art Directors Club osvojil nagrado Bronze Cube v kategoriji celostnih podob … »
Objavljamo izid in zaključno poročilo natečaja Ljubljanska klop … »
Vljudno vabljeni na razstavo natečajnih elaboratov za oblikovanje klopi na območju Mestne občine Ljubljana … »
Objavljamo vprašanja in odgovore glede natečaja CGP ljubljanskega športa … »
Objavljamo vprašanja natečajnikov in odgovore ocenjevalne komisije … »
[18. 02. 20]
Realnost se umika imaginarnemu in hkrati zahteva zase svoj prostor. Virtualni kozarec vode nas najverjetneje zaenkrat še ne odžeja. Atomizacija družbe in komunikacija skozi števina socialna orodja, še ne pomeni socializacije – ali pač.
Predmet ali vidno sporočilo kot oblikovalska naloga in vsakič znova zapleten izziv zdaj postane neotipljiv akter navideznih prostorov, v katerih se prepletajo vtisi razmišljanj, uvodnih skic in zapisov z virtualnimi modeli in posnetki oblikovalskih del iz realnosti. Oblikovalska razstava se spremeni v gledališko predstavo, v kateri kot glavni igralec nastopa oblikovanje v vseh manifestacijah od intimnega sveta oblikovalca do občutenosti končnega v realnosti uporabnikov. Razstava bo intimno, deloma interaktivno, doživetje vsakemu obiskovalcu – gledalcu posebej in hkrati prikaz prihajajočih tehnologij, ki postopoma spreminjajo človeško okolje.
Osrednji razstavni prostor CD zavzame enigmatična temna kocka – črna snov v kateri se splete svet vizualnih sporočil, konfrontacij oblik in razmislekov. Hkrati se osebna sporočila številnih oblikovalcev pojavijo obešena in lebdeča nad publiko in kot polje pozivov k razmislekom predstavljajo obiskovalcem uvod v soočenje z individualno izkušnjo temne snovi.
Ta se manifestira v štirih različnih poljih pogledov, kakor štiri strani neba nakazujejo različna okolja, okoliščine in stanja morebitnih razmislekov. Gre le za očala na vsaki od stranic objekta, ki omogočijo gledalcu intimno izkušnjo vstopa v navidezno notranjost.
Sporočilo razstave utemeljuje Bamanovo besedilo:
»Zaradi negotovih ekonomskih in družbenih razmer se moški in ženske učijo dojemati svet – in to ves svet skupaj z drugimi ljudmi - kot zabojnik, poln zavrgljivih predmetov, predmetov za enkratno rabo. Poleg tega se zdi, da je svet sestavljen iz »črnih skrinjic«, ki so hermetično zapečatene, ki naj bi jih uporabniki nikdar ne odprli.«
Zygmunt Bauman, Tekoča moderna
Vodja projekta in idejna zasnova razstave:
Jurij Dobrila
Strokovna ekipa DOS:
Danijela Grgić,
Nataša Vuga
Besedila:
Jurij Dobrila, Danijela Grgić
Tehnična podpora in izvedba:
ArtRebel9 / Sebastjan Požlep, Matjaž Požlep
Fotografije: Jan Jamšek, Jurij Dobrila, Kristina Bursać, Ministrstvo za Kulturo,
Pokrovitelji razstave:
Ministrstvo za kulturo RS,
ArtRebel9,
BigBang,
Donar,
Pirnar.
Avtor: