za medije

Nagrada »POHIŠTVO LETA 2013«
[06. 11. 12]

Društvo oblikovalcev Slovenije podeljuje nagrado: “pohištvo leta 2013”, kolekciji »Moj betonski vrt«, v sestavi dvojna klop z mizico, betonski umivalnik in pasja uta,
Izdelek je oblikovala oblikovalka Tina Rugelj. … »


Slovenski oblikovalci na Finskem
[18. 09. 12]

Svetovna prestolnica oblikovanja Helsinki predstavlja na osrednji razstavi Everyday Discoveries tudi izbor slovenskega oblikovanja. … »


Oblikovanje gradi državo in identiteto
[28. 01. 10]

Kaj lahko oblikovalci ponudimo slovenskemu gospodarstvu?
Cankarjev dom, Ljubljana, 28. januarja 2010
»


Pismo strankam
[06. 06. 08]

Dovolite nam, da vas v imenu Društva oblikovalcev Slovenije nagovorimo z nekaj predlogi, z namenom izboljšati odnos in pozicijo slovenskega gospodarstva ter širše slovenske družbe, ki jo lahko v prihodnje zagotovi le pravilna obravnava vseh strokovnih področij … »


Prijava zoper avtorje oglasa
[30. 01. 08]

Društvo oblikovalcev Slovenije ugotavlja, da je uredništvo publikacije Golden drum report 2007 omogočilo objavo skrajno neprimernega oglasa, ki propagira agencijo ORIGINAL. Predvidevamo, da je avtor in naročnik oglasa agencija Original … »


Izjava za medije DOS
[07. 02. 07]

Društvo oblikovalcev Slovenije je vseskozi opozarjalo ne nepravilnosti v razpisu za izbor znaka za promocijo Slovenije in se je zavzemalo za razveljavitev natečajne rešitve. Zato pozdravljamo današnjo odločitev vlade in jo razumemo kot priznanje strokovnih argumentov … »


Oblikovalce razburil razpis za logotip in slogan za Slovenijo
[01. 12. 06]

Društvo oblikovalcev Slovenije (DOS) je na vladni urad za informiranje poslalo ugovor zoper izvedbo in rezultat novembra zaključenega razpisa za logotip in slogan Slovenije. Člani DOS so namreč prepričani, da je natečaj potrebno razveljaviti, nov natečaj pa pripraviti v skladu s standardi oblikovalske in komunikacijske stroke … »


Pismo uradu vlade za informiranje RS - ugovor
[21. 11. 06]

Društvo oblikovalcev Slovenije (DOS) se kot stanovsko združenje zaveda pomena komunikacijskih kvalitet znaka, ki naj bi predstavljal Slovenijo zunaj njenih meja. Žal prizadevanja dosedanjih pobudnikov tovrstnih javnih naročil niso zagotovila pričakovanih rezultatov, mednje pa lahko uvrstimo tudi razpis Urada vlade za informiranje RS … »


Razpis, ne predpis
[01. 11. 06]

Nedavni razpis za nov logotip in slogan za promocijo Slovenije se je končal tako, kot si ni želel nihče. Izbrana rešitev je sprožila polemiko o smotrnosti, odgovornosti, zlasti pa strokovnosti izbora. Naročnika - vladni urad za informiranje, pa postavila v položaj, ko se kot povsem utemeljena postavlja tudi zahteva, da bi bilo razpis modro ponoviti … »


Pismo uradu vlade za informiranje RS - poziv
[28. 08. 06]

Kot stanovsko združenje oblikovalcev Slovenije se obračamo na vas z željo po dialogu. K temu nas je spodbudil javni natečaj za oblikovanje novih razpoznavnih in označevalnih vizualnih elementov, v katerem pozivate strokovno in laično javnost k "oblikovanju znaka in logotipa ter slogana za promocijo države Slovenije". Oblikovalci in člani društva želimo s svojimi stališči, strokovnim znanjem in izkušnjami opozoriti na pomanjkljivosti natečaja, aktivno prispevati v procesu izpeljave natečaja in tako konstruktivno prispevati k skupnemu cilju večje prepoznavnosti države Slovenije … »


Prijava zoper avtorje oglasa

Zadeva: Prijava zoper avtorje oglasa, naročnika oglasa agencijo ORIGINAL in urednike publikacije GOLEDENDRUM REPORT 2007 na častno razsodišče pri SOZ

Društvo oblikovalcev Slovenije ugotavlja, da je uredništvo publikacije Golden drum report 2007 omogočilo objavo skrajno neprimernega oglasa, ki propagira agencijo ORIGINAL. Predvidevamo, da je avtor in naročnik oglasa agencija Original.

Dejstvo, da gre za oglas, ki je objavljen v publikaciji enega najelitnejših oglaševalskih festivalov in je torej njegova objava nedvomno posledica pretehtane odločitve vrhunskih oglaševalskih strokovnjakov. Prav zato smo prepričani, da je namen njegove objave predvsem sprememba moralnih meja na področju oglaševanja, kar bi lahko predstavljalo sredstvo za ustvarjanje dodatnega dobička v prihodnosti. Uporaba otroške podobe v komercialne namene je že sama po sebi lahko včasih sporna, podoba mladoletne nosečnice z atributoma zrelosti in originalnosti pa zanesljivo predstavlja očitno napeljevanje k seksualnim deliktom.

Izid takšne publikacije bi po našem mnenju moral preprečiti popolnoma vsak odrasel človek, ki mu je bil omogočen vpogled v času njenega nastajanja.

Izdajatelj bi pred objavo moral tudi pridobiti pisno soglasje staršev mladoletnice in je, v kolikor takega soglasja ni pridobil, objava tudi kazniva.

  • pritožba se nanaša: promocijski oglas "Young and experienced" agencije Original ,
  • medij in časovni okvir objave: zbornik Golden drum report 2007 izdan in poslan z direktno pošto koncem januarja 2008
  • oglaševalec / naročnik in agencija, v kateri so oglas zasnovali: izdajatelj revije Festfest d.o.o. / agencija Original



Avtor: DOS


Društvo Oblikovalcev Slovenije